måndag 27 september 2010

27 September


jag har separations ångest, jag ska vara ifrån min iphone i tre veckor.
MINST, mer eller mindre. spelar det någon roll? fyifan, naken.

men eftersom jag har världens bästa pojkvän som fixar allt åt mig,
så har jag en huawei telefon? ja namnet säger väll allt, det förstår
inte mig och jag förstår inte den. det kan va något av det värsta jag
varit med om, skitskitskit. sms uteblir det fungerar inte, måste fan
använda våld för att få fram ett ord som liknar det ord jag vill få fram.

aldrig att jag skulle byta bort min iphone mot någon annan, de är den
bästa telefonen som finns, allt finns i den, jag dör, och finns ju inget
värre än att man inte har en endaste kontakt på mobilen, alla kan nå
mig men jag kan inte nå någon. suveränt! stå ut stå ut, några veckor ialf.

om jag inte har träningsvärk imorgon efter jobbet så vet jag inte vad som
gick snett, fyfan så slitigt. armarna är jeeellooo.

ensamma veckan, ensamma nätter. jag står ut, jag står ut med allt.
jag klarar mig, jag får ju sängen för mig själv, jag får välja tvprogram.
ja det funkar, får blöta kyssar på morgonen ialf så finns ingen risk att
man försover sig eller i mot förmodan skulle kunna somna om, hah.

Inga kommentarer: