torsdag 23 september 2010

23 September

hundkursen gick jätte bra igår, till och med min man som hade inställningen
att neo kommer vara en bråkstake fick sig nog att ändra sig lite. neo är jätte
bombstyrig, skällig och kör frivolter i början när han får se 10 hundar runt
omkring sig, men sen lugnar han ner sig och är jätte duktig. då är det alla
de andra som får fnattet. men det gäller bara att träna och träna och få
den där kontakten mellan hund och ägare. de kommer..
jobbet idag gick fort då vi hade saker att göra hela tiden. och idag fick jag
inte se en mus för första gången i mitt liv (jag tjöt när den var utanför dörren)
och mamma bara skratta åt mig? idag var det istället en äcklig vårtbitare, usch!
så nu har jag precis lagat spagehetti & köttfärsås (för första gången i mitt liv)
ah det blev så himla bra, jag är imponerad över mig själv. men är inte lika
imponerad över diskberget som bara växer och växer, hoppas min man tar
itu med det imorgon, hihi.

Inga kommentarer: