onsdag 1 september 2010

Ford Cougar


(lånade bilder, & nu vet jag inte om det är exakt samma årsmodell osvosv
men ser ju TYP likadan ut,)

efter att uträttat en massa ärenden på stan och invätat
att hägg och albert ska sluta sina jobb så åkte vi till
örebro/stora mellösa för att kolla på en bil, vi blev lite
sena men kom fram tjugo i sex och de stängde kl 18.00
vem i helvete hade gått tidigare för att han var förskyld
och att hans fru var sjuk? vilken jävla idiot pratade med
han kl 14.00 på dagen och sa att vi skulle komma och 30
min innan vi var framme, fyyyfaaaaaaaan så idiotiskt.

tjuriga åkte vi och åt på någon jävla mack ute i buschen,
men så kom albert på att det fanns en bil inne i örebro
så vi åkte dit ringer upp killen och säger att vi står utanför
men ja det visade ju sig att han inte bodde i örebro utan
i laxå var vi som hade kollat fel great, så vi åker 6 mil till
och kommer äntligen fram och där står min pärla.
så från att vilja köpa en seat toledo blev de en ford cougar.
wihihihihi, i'm a happy happy girl! sen att jag höll på att dö
när hägg skulle köra hem den medans jag provade baksätet
och samtidigt som han körde mixtra han med ratten och
stereon livsfarlig och sen skulle ja göra i kolsvartmörker
och kör typ ner i diket de första jag gör, HAHAA!
men nu har jag ialf en alldeles alldeles egen bil.

Inga kommentarer: