söndag 26 september 2010

26 September


jag har för första gången provat på hur det är att fastna
mellan ett lastbilsflak och en truck gaffel med min stackars
fot, jag förvandlades till en gråtandes skrikandes bebis,
men ja va fan man är ju hård som sten, hah.

igår tog jag och min sötnos en sväng på ikano för att sedan
befinna oss på scandic där alberts morfar firades, det bjöds
på mat, mat, mat och en jävla massa deserer, jag fick lov att
rulla ut. & gud vad jag skrattar varje gång alberts morfar
berättar något albert gjort när han var liten, ja du vet han
klättrade i träd och var i komposten och räknade maskar
och andra äckliga djur, HAHA.

sedan drog vi hem till häggen och tittade idol för att sedan
befinna oss på johan och idas inflyttningsfest. åh vad vi skratta
när joshua?! (engelsman) pratade svenska, jävla kuk, jävla fitta,
tjena läget, OCH SÅ KLART KISSIMURRA, hahaa. så tummen
upp för den dagen och kvällen :)


& på natten slutade min mobil att samarbeta med mig, när jag
pratar med någon så låter det som att den jag pratar med har
mobilen upp och ner & jag blir såååå jävla irriterad så ska lämna
in den imorgon, gaah.

Inga kommentarer: