tisdag 7 september 2010

jävla jävla jävla kissemiss kissekatt


idag blev det att köra en pw runt ån med sofia.
sen hem och slänga sig framför idol & garva.
sen stack jag och neo ut och sprang runt i
tannefors, så mycket liv krabbaten har i sig! hah.

& nu är klockan 04.20 och jag har sprungit vaken
uppe sen klockan 03.00 kissat och duschat omvartannat.
svider något enormt i min kissseeeeeeekaaaaaatt!
så min kära urinvägsinfektion är inte över eller
kommit tillbaks, jag dör vilket som. ska pallra mig
till vårdcentralen imorgon men de tar i för det är
så sjukt tråkigt, men fan så välbehövligt kanske då.

& sitter typ och tjuter så ont det gör, mitt problem är
att jag måste hålla mig fram till typ 10 för att det ska
kunna se något i mitt KISS, & det känns som att inte
få kissa på en vecka typ. satan i gatan

Inga kommentarer: