fredag 10 september 2010

10 September

alltså jag får rent utsagt damp när ska det här svidandet gå över?
hur lång tid tar det för medicin fan att verka, den förra jag tagit
gick över på ett smack, men nej nej. igår sved det på fm, sen kände
jag inget förens nu på morgonen, så hoppas det går över snaaaaart.
sätter mig ner och tjuter krokodiltårar snart, så jävla obehagligt.

& min hund mår bra han tryckte i sig ett helt paket stimoroltuggumin
banan och jordgubb, bra jobbat vännen, magen mår nog jätte bra, hah.
finns inte så mycket man kan göra.
& jag håller i mig litervis med tranbärsdryck samtidigt som jag håller för
näsan, som om det hjälper? smakar skit, så jävla äckligt bäääskt.

2 kommentarer:

blurb sa...

äsling litervis med tranbärsjouice? haha försök inte nu, några glas va :P

Louise Helander sa...

men kan ju få det att låta som att jag är duktig, smakar ju skiiit!