onsdag 1 december 2010

1 december


skulle åkt och inhandlat julklappar med albert idag men tydligen var han dålig, sjuk.
så då var Ida snäll och följde med, körde varenda affär i tornby in och ut, så har endast
två julklappar kvar, känns bra.

hoppade in på wok away och tog med oss maten hem till henne och myste och sen skjutsa
jag henne till hennes jobb (hoppas det gick bra nu). jag åkte hem och satte igång med att
rensa garderoben på en massa tröjor och skit. så nu får vi hoppas att min återvinning,
kimpan kan ha något eller ens vill ha något, haha.

nu sitter jag här och har sollat mig igenom bartenderskolan och extra material utav ensam
mamma söker. väntar på att paradise hotel ska börja och sen ska jag dränka mig i varm oboy.
denna mensvärk jag har trodde jag inte fanns på kartan, far åt helvete!

Inga kommentarer: