onsdag 8 december 2010

9 december

Igår vandrade jag in till staden och mötte Hanna och Ida, tills han skulle gå då körde jag och Ida igenom stadens alla gator och torg, duktigt nog handlade jag ingenting utan spar mig tills på lördag, till lager, haha. & jag var så sjukt sugen på foccacia och eftersom Linds slutat med det så provade vi Gyllen cafeet, och det var den vidrigaste jag ätit, fyifan (nu vet jag varför jag är så rädd att prova på nya saker, tvitvitvi)

Mötte sen upp min karl och åkte till tornby och vandrade runt för att hitta julklappar gick sådär va, kan ju även ta upp att det står 3-0 till Louise, albert är helt inställd på att det finns snöskyfflar men dem är slut över allt försöker jag intala honom, men nej nej, fast han vet hur jäääkla rätt jag har. gaaah

nu är det jobb jobb jobb och ikväll ska jag leka med kimelim.

Inga kommentarer: