torsdag 30 december 2010

Juldagen


ingen utgång för oss inte på juldagen, det där med att trängas med folk och stå i köer för att inte dricka alkohol? nej nej, vi hamnade hemma hos hägg där tilda, stefan, thom, micke, viveland och några andra var. & helt plötsligt var det bestämt, hand skakat och klart att thom ska lära mig åka skidor? kisa nästa vecka eller hur var det? jag som inte stått på några skidor sen jag var cirkus 6 år? får hoppas han är så kung som han säger och har tålamod med en som icke har tålamod, hah.

& mitt i allt det där känner jag mig jävligt vuxen, mogen att folk inte kan vara i samma rum som mig och går hem? inget mig emot, jag menar snälla väx upp. skönt att man själv kan ta det mesta med en klackspark och att du lyckades öppna käften för första gången endast för du hade alkohol i kroppen? good girl.

Inga kommentarer: