måndag 20 december 2010

kärlek

jag är fan lycklig, jävligt lycklig, tre dagar efter min 18 års dag flyttade jag in hos albert. Den 13 oktober fick jag mitt körkort och jag är så jävla tacksam att min mamma betalade mitt körkort. (jag kan inte tacka nog för allt hon gjort för mig, allt hon gör för mig). I december förra året fick vi hem neo efter allt mitt tjat och envishet och alla som sa i mot om vilket ansvar det är och det är det ibland tappar man tålamodet men utan honom skulle allt vara så tomt han är lycka, kärlek.

I år fick jag en stor del utav min bil och fick låna pengar utav mamma och nu vet jag inte vad jag skulle göra om jag blev utan bil & jag kan inte vara mer tacksam och jag vet inte om jag tackat nog, min mamma är bäst.

jag har allt jag behöver, och nu önskar jag mig en större lägenhet en marklägenhet med uteplats och till sen en villa, men jag har tid på mig, jag är trots allt bara 19 år, fast jag ibland glömmer bort det. jag har ett jobb att gå till varje dag, ett heltidsjobb sådär direkt efter studenten, mycket tack vare min mamma där med.

jag har fina vänner som ställer upp, fina vänner som alltid finnas där, fina vänner som får mig att må så otroligt jävla bra. ni anar inte hur mycket ni betyder för mig.

efter ett år tillsammans den 26 augusti bestämde sig jag och albert för att förlova oss, tidigt för vissa, men vi gjorde det utav kärlek, varför vänta när allt känns så otroligt bra? du gör mig så jävla lycklig, du gör mig hel, du är allt för mig.


Inga kommentarer: