fredag 31 december 2010

det var du och jag mot världen.


hann med lite mellandags resa med min karl efter jobbet här om dagen, kände att jag inte skulle spendera några pengar då man oftast köper sådant man aldrig skulle köpa till ord.pris men bara för det är rea så blir det plötsligt lite snyggare? märkligt.

fick ialf med mig ett par grå leggings med silver grejer på, jeans leggings, ett par jeans m. skinn imitationer (fan heter det så? eller sitter jag och hittar på ord?), mjukisbralls och lite bas tröjor. tror inte ens jag fick betala 400kr? fick ialf inte med mig några onödiga saker vilket är ju något nytt.

& idag var vi och kollade på en lägenhet & vi är endast 5 st som har lagt intresse på den och om vi räknat rätt och allt står rätt till ligger vi etta, men sitter och tänker att det kvittar. men satan i gatan va den var fin, uteplats och ett vardagsrum där vår soffa får plats. & fan vad jag värdesätter stort sovrum och badrum med både dusch och badkar. men får hålla ut en vecka till och jag håller inga tummar, tår eller fingrar då det inte brukar vara på min sida sitter bara och är nöjd att det finns något som passar oss, inte mer enså medans min karl planerar tapeter medans han sover? han som brukar säga åt mig att lugna mig, hah.

Inga kommentarer: