lördag 4 december 2010

4 december


Igår kväll var jag och neo ensamna hemma då albert var på julbord och utgång antar jag.
så vi gjorde hemmagjorda hamburgare och fem minuters kola, super god det bitar man lyckades
få bort, äger tyvärr inget bakplåtspapper så jag körde på aluminiumfolie vilket slutade sådär,
all folie fastnade i kolan.

gosade ner oss i sängen och tittade på idol och något mer sen somnade jag och vaknade ett x antal gånger. klockan 04.00-04.30 trampar karln in och tänder lampan och babblar på och är allmänt jobbig, hatar att bli väckt när man sover för jag har skit svårt att somna om blir skit pigg och ja första gången min karl blir så arg att han går och lägger sig i soffan, brukar annars vara jag. haha..

jobb 10-15, gick kanoners tiden rullade på och nu håller jag på med tvätten, en miljard tvättar som vanligt. en månad sen jag tvättade vilket resulterar i mer än 30 trosor, 30 kalsonger, mer än 60 par strumpor och usch överfulla tvättkorgar.

ska försöka få liv i den där gubben nu och se om han har lust att hitta på något, men kan ju nästan slå mig i backen på att han "är för trött", "för ont i huvudet" osv osv.. som vanligt.

Inga kommentarer: