söndag 5 december 2010

5 december


räkor, aioli och baguette igår med min husband & såklart lite onyttigheter så som chips, man måste unna sig lite här i livet. så mycket bättre och sen somnade jag som en stock till just like heaven. utsliten, behöver lite ledigt, ja jag får gott vänta tills på onsdag.

jobb 11-15 idag och jag tror fan aldrig jag sytt så många mattor som idag, varenda jäkel skulle ta med sig hem en gångmatta. jag som har brännmärke på tummen och pekfingret från att bränt mig på te"påsen". och sen glödhett lim på det, fingrarna flagnar.

har segmyst i soffan med karln min tittat kenza tyra show, rebecca och fiona och inväntar avatar (nej jag vet, jag är väll en på miljonen som inte sett den?) funderar på om vi ska ut och gå vinterljus eller inte, funderar även på vad denna söndagskväll ska ha för mat? vilka problem..

Inga kommentarer: