fredag 3 december 2010

det blir alltid värre framåt natten


fredagen var inte så tokig trots allt ialf, ja menar är hellre här en sitter hemma och klättrar på väggarna. fast skulle önska att graderna var lite varmare så man slapp frysa när det inte finns något att göra, lösningen på det är att ta sig något att göra, hah.

stod på en stege högst upp och skulle flytta på några mattor, först tror jag att ett hårstrå har kommit ikläm på en galg skena, men så var fallet icke och då helt plötsligt börja det röra sig i håret så jag fick upp en bild i huvudet att det var en råtta som hoppat ner från taket i mitt hår och fastnat med klorna när jag kände, fick fram stans värsta tjej skrik som upprepade sig i huvudet långt efter, haha. mamma kom springades och undrade vad jag höll på med. visade sig att ett metall snöre med krok? hade fastnat i håret, hahaha.

och sen var de, det där med hockeyn igår trodde att kentha (jobbar på corren) frågade när vi kom och slog oss ner och skulle äta, "är någon av er gravid?" "eeeh va?", "vill någon av er ha vin?" haha tänkte fråga, om någon av oss är gravida. och nu när jag berätta för mamma var hon tacksam att jag inte upprepa mig, hahahaha skulle fått 8 grabbar att dö av skratt.

påtal om hockeyn, jag är inte ett dugg intresserad men med buffé, godis i mängder, dricka och efterätt + corren på allas läppar gratis så säger man ju inte nej. och hockey var inte så pjåkigt lite för lite utvisningar och blod och bråk bara annars skulle jag kunna göra om det. fast bara med loge för vem vill trängas bland svettiga karlar i publiken och behöva trängas när det är paus? nej usch och fy.

Inga kommentarer: