onsdag 8 december 2010

...

Hur många har du varit tillsammans med? Jag räknar nog egentligen bara med
min första kärlek Niklas och Niclas och så Albert, men visst är nog några fler men några månader hit och dit,
var säkert dökär för stunden men inte mer en så.

Ångrar du något förhållande? Nej, absolut inte. Minnen är minnen och upplevelser formar hur jag är, vem jag är.

Har du varit otrogen? Jag är så sjukt jävla emot otrohet, avsluta det du har sen kan du göra vad fan du vill,
men endå har jag kysst en annan vid två olika tillfällen när jag var tillsammans med en och samma.

Har en kille varit otrogen mot dig? Ingen aning, tror inte det men vem vet?

Blir du lätt kär? Ja jag blir väll det, fast nog mer i känslan.

Vad för sorts killar faller du för? haha jag trodde jag visste men eftersom det jag haft förhållande med är så olika
som man bara kan bli så har jag nog inget svar.

Har du haft ett one night stand? Aou.

Om ja, kommer du ihåg namnet på honom? ja gör väll det, hah.

Är du en bra flickvän? Både och ibland vill jag strypa mig själv då jag hör hur jag låter. Jag är så sjukt jävla envis
och bombstyrig som min karl säger. Jag behöver uppmärksamhet, bekräftelse och närhet så det skriker om det men
jag är nog summan av kardemumman jävligt bra att ha endå haha.

Har du varit kär i flera stycken samtidigt? inte vad jag minns, inget seriöst isåfall hah.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? vem vet.

Har du blivit tillsammans med en kompis ex? Nä fast vi blev vänner efteråt.

Har en vän till dig blivit tillsammans med någon utav dina ex? Jo men det har du ju rätt i, antingen har jag haft
jävligt bra killar eller inte eller så är det något med att gå i mina fotspår, måste kyssa många grodor? haha

Vad tycker du om kärlek? Det är fint, jävligt fint, men kan göra jävligt ont.

Är du kär nu? Ja och jag har hittat min kärlek, min livsgnista, min familj, mitt trygghet, vårt. vår kärlek

1 kommentar:

Linn sa...

Sv; Tack för kommentaren! :))
Jag fotar med Canon 1,4 50mm då blir det suddig bakgrund :)