måndag 20 december 2010

20 december


fan man blir fet på mitt jobb, det nalkas alltid fika på något konstigt vis, idag blev det kladdkaka och det är ju som så att man måste ju äta om det bjuds? eller är det inte så, haha. precis det finnas ju alltid endast bara ett val, paah suck.

min lillebror kom förbi en stund med, det är kul bara tråkigt att det blivit som det blivit, men går inte att göra någonting åt, allt blir, allt händer och sker utav en anledning, ur allting dåligt kommer alltid något bra..

nu känner jag mig så där duktig, eller kanske bara smart? lagade köttbullar, potatis och sås och samtidigt så rörde jag ihop en fläskpannkaka så jag slipper ställa mig och laga mat imorgon när jag kommer hem, fan vad jag är bra.

min karl jobbar eftermiddag denna vecka 15-23, alltså blir det inte många stunder vi ses, tråkigt fast det är denna vecka jag får tid för mig själv, ensamtid. & en glad nyhet är att han får vara kvar en månad till, minst :)

Inga kommentarer: