torsdag 11 augusti 2011

12 augusti



snoozar ni också på mornarna? när jag skriver också, så menar jag absolut inte att jag gör det, utan albert, jag fattar inte jag blir tokig, blir väckt 3 timmar för tidigt. ex om han ska gå upp 04.30 då börjar han med ett alarm 04.10 och han har ingen dålig väckarklocka tjuter som en brandvarnare och en jävla grej som ligger under madrassen och vibrerar, ah fyfan. sen fortsätter det 04.13, 04.17, 04,20 osv osv.. hur fan orkar man? saken hör ju till att han hinner ju somna om efter varje alarm? själv skulle jag ju aldrig få för mig denna dumma grej skulle få mitt humör att va kasst för resten utav dagen, ska jag gå upp 04.30 klart som fan jag sätter klockan då och går upp på en gång inte 30 min innan och låter något jävla tjut förstöra morgonen 711 gånger, snacka om att förstöra en värdefull sista halvtimme på morgonen, mongo.. 


Inga kommentarer: