onsdag 17 augusti 2011

Maria Wern - Svart fjäril



Igår hade jag myskväll med min karl, spaghetti och köttfärsås och chips och choklad framför maria wern - svart fjäril. & gick och la mig samtidigt som honom i sängen och somnade duns, vaknade till och med samtidigt som honom kl 05? kunde inte somna om så ringde sjukvårdsupplysningen och jag har inte salmonella eller va jag trott utan endast känslig mage eller magkatarr, "men om du tycker det är jobbigt kan du ju ta en tid till vårdcentralen" ööh palla, jag står ut, någon gång går det väll över. 

Har precis nu gjort klart min ena present till albert, ska bara hitta på något mer, jävla jobbigt det där. men blir nog skit bra. får väll ta ett lån och köpa en ipad eller något så han blir glad, haha. nä så roligt ska vi inte ha de. 

snart kommer moa och elin och jag sitter här fortfarande med turban på huvudet och springer runt i trosor och linne, förövrigt hade jag en hund förut som sprang runt och spydde överallt, som tur endast på golvet. men fyfan så vidrigt tur att det inte är stora som människospyor, haha. 

Inga kommentarer: