onsdag 10 augusti 2011

Irene Huss - det lömska nätet


efter jobbet kom jag hem till en karl som stod i köket och gjorde hamburgare m. bröd och pommes, passade perfekt då jag var vrålhungrig. såg klart the roommate (ja jag hade ju redan sett slutet, men tunnisen måste ju nanna kudde efter bolibompa) efter maten vandrade vi till aspnäset och hälsade på moa och ann-britt en snabbis och lämnade av en påse kläder, kul att någon uppskattar mina gamla trasor, haha.

nu har vi suttit och käkat vindruvor (han råkade köpa m. kärnor fyattans) och tittat på irene huss - det lömska nätet. men även denna kväll fick jag se slutet själv, hah. nu ska jag gå sista kvälls promenaden med neo alldeles själv asså det är ju kooooolsvart ute, går ut med min turban på huvudet (nyduschad) så kanske det tror jag är psycho höhö.

Inga kommentarer: