måndag 8 augusti 2011

9 augusti



sitter här på samma ställe, äter samma frukost, nä har iofs två nya knäckemackor och ett nytt glas oboy, fast en ny dag, en tisdag. inte lika fint väder, duggar och ser allmänt grått ut.


sitter och kukkilurar på vad jag ska köpa till min karl i 2 år present, vi firar 2 år tillsammans och 1 år som förlovade, ja se där ja. (fast för mig känns det som vi skulle vart tillsammans i 10 år, kanske för att jag redan kände honom innan, men borde va något speciellt med mig, för se på fan jag har honom fortfarande vid min sida, haha)


några tips tack? mina börjar tyvärr ta slut, vi fick varsin lista av varandra (jag ska få 3 presenter, för jag har namnsdag, fyller år och firar 2 år, yeeeey) vi skakade hand på det, för att underlätta för båda, men det underlättade nog inte för mig, på hans lista stod det typ, en ny mobil, ipad 2, ny dator, typ strumpor osv.. asså sådant där kan man typ köpa i födelsedagspresent men kul att komma med ett par strumpor, fan så romantiskt, hah. tycker endå det ska va något fint eller betyda något, visseligen skulle han väll bli skit glad av en mobil.. 

Inga kommentarer: