torsdag 4 augusti 2011

5 augusti



jobb idag 10-18 och lördag 10-14 sen har jag en ledig dag och sen är det måndag-lördag igen, pööh. asså känns sådär, but what to do.


igår var jag och bror min hemma hos mamma klippte till hans fripp och färgade håret, sen bjöds det på grillad kyckling och potatisgratäng och blåbärs paj med vaniljglass, och sen så klart vaniljglass med cocacola, yummie!


nu var det 4 dagar sen vi sist sågs och till och med pratade med varandra och jag fruktar nästa vecka när vardagen är tillbaka, det enda som sägs är hej, hejdå? fyfan va kul..


& nu hade jag tänkt skriva att jag hatar folk som är så beroende utav varandra att det inte ens kan vara ifrån varandra en dag utan att sura ihop, inte klarar av att göra någonting utan den andra, sitter ihop som två ihop limmade bollar, men jag är väll inte bättre själv, så det var väll bara att knipa igen..   (haha asså bara typ)

Inga kommentarer: