måndag 15 augusti 2011

16 augusti







10 dagar kvar tills jag fyller år, (har till och med tagit ledigt på fredagen på min födelsedag, inte ska man behöva jobba då, hahaha) så någon som vill vräka i sig tårta med mig då, sääägtill.


den här veckan har jag något planerat varenda dag, känns skönt, så jag vet vart jag har mig själv, imorgon är jag ledig så då har jag lovat moa och elin att fotografera dem och så klart sminka dem, haha asså de är så söta och blivit så stora sen sist! dem är fasen 11-12 år? Jag tror jag inte är ute och cyklar om jag säger att de ska börja 6:an, det var då jag trodde jag var vuxen och visste och kunde allt, fan så fel jag hade? haha


Torsdag efter jobbet åker jag och mamma ut till klockrike till niclas och käkar mat och BOKAR LONDON! (vi litar inte på oss själva, så vi anlitar en bokare, haha) 


Fredag blir det jobb och sen hem till ida som skulle ha tjej fest och ner på festivalen eller va linköping har styrt upp, stadsfest kanske det heter, hah.


Lördag jobb, och nu tappa ja va de va ja skulle göra, typiskt mig! (inte ens detta kommer hjälpa mig att komma ihåg, haha)


Söndag är vi lediga, vår sista lediga söndag!!! så då ska personalen (vi 3, hahaha) hem till morfar och inger med nära och kära. så hoppas på jävla fint väder så man kan vara ute och fiska, bada eller ialf bada badtunna.

Inga kommentarer: