fredag 19 augusti 2011

20 augusti



Igår efter jobbet hämtade johan, oscar och albert mig, åkte förbi donken köpte mat åt mig och sen skulle grabbarna handla på ekholmen så jag satt kvar i bilen hetsåt mina mcfeast jr och satt och drack öl i min ensamhet. kom hem kasta på mig lite smink bytte kläder och blev upphämtad utav oscar och ida och sen gick vi till ida där Li, Johanna?, Karolina och någon Henke senare kom. Blev en massa spel, skratt, sång, dans och slutade med några varv på stan där vi även stötte på mamma, ja som tur vid busshållsplatsen höhö.


kom hem och skulle försöka sova till killprat i från vardagsrummet, slutade med att alkoholen började spöka med min kropp, fick värsta skakningarna och frös som en idiot och mådde sådär så klädde på mig och trotsade illamåendet. yes ja soomna


och nu är jag vaken kl 08.30 och ska åka och jobba, gud så kul, hoppas ingen bestället bakisjouren.

Inga kommentarer: