söndag 14 augusti 2011

FREDAG



I fredags efter jobbet åkte jag, neo och albert till media markt och köpte en platt-tv till mamma, skulle köpt en för 5000 som de haft i annons men den hade inte kommit så vi fick den snäppet bättre 6800:- för 5000:- istället, värt. åkte hem till henne och överaskade henne i FÖRTIDIG födelsedagspresent (fyller i oktober, haha). den kvällen gjorde jag något väldigt stort för mig, jag satt i samma rum, satt snett emot och åt samma mat och pratade och tittade i ögonen på en människa jag känt sådant hat för i flera år. det sitter nog fortfarande i, men jag är stolt över mig själv..


sen åkte vi hem och hade mys kväll hemma hos oss med ida, oscar och otto. spelade pictionary (stavning?) och jag och albert vann det är ju helt sjukt, HAHAHA. sen spelade vi lite kinect och gäspade ikapp, hahaha.



Inga kommentarer: