tisdag 16 augusti 2011

TÅÅÅRTA


Jag är ju ganska liten i maten om man säger så, jämt när jag är på restaurang speciellt utomlands så frågar ALLA om maten inte var god för det ser ut som att jag bara pillat i maten, (brukar slänga över lite mat till min granne när vi är klara, hah). men jag äter ju alltid tills jag är mätt, absolut inte mer för då ligger jag för resten utav kvällen och mår piss. vilket kanske är bra då matkontot inte bli så stort, skoooojja! men va fan jag äter tills jag är mätt, (alltså inget jävla banteri, för jag älskar mat)

så igår så käka jag och mamma varsin tunnbrödsrulle med potatismos och rostbiff och så ni vet, jag: faaan så mätt jag är, Mamma: ja du hetsäter ju. Jag: vafan du har ju ätit mer än vad jag gjort. Mamma: ja men jag är ju van? eeeeh okeeeej.

ialf har sjukt ont i magen (inte på grund av att jag åt igår) har haft det sedan vi kom hem från turkiet och blev matförgiftad, salmonella eller va fasen det är. inget skönt .. så spädde på denna magont med tårta, då morfar kom till jobbet med tårta, varför ingen aning, eller jo kanske för att fira att han inte har cancer? (han har sjukhus skräck så det heter duga, bara någon talar om en sjukdom tror han att han får den) eller för att jag fyller 20 år om 10 dagar? gott som fan var det ialf, och jag älskar älskar älskar tårta, men inte min mage..

Inga kommentarer: