söndag 28 augusti 2011

Hur många lingon finns det i världen/Never back down 2




I fredags firade jag och min älskling 2 år, han fick en drös med kalsonger, en fotobok jag gjort själv (ap svårt, eller jag som inte har tålamod, egentligen hur lätt som helst, men ska bli som man vill också, jaja) & en massa lotter (ingen vinst som vanligt) själv fick jag en orm ring, guldfynd by kenza och ett spel till lips och ett jätte fint silverarmband.


Min fina levererade som mästerkock, skagen toast med AS GODA RÄKOR, fläskfilé m. hasselbackspotatis och sen skulle de vara efterätt hallonpaj tror jag, men vi var så jävla mätta så vi höll på att dö, haha. slog oss ner i soffan och tittade på hur många lingon finns det i världen, albert har inte sett den innan men den är ju för bra! 


& igår firade vi min födelsedag här hemma, morfar, inger, mamma, alberts mamma och pappa, farmor och farfar och hunden marre as stor kungspudel, men så snäll.


på kvällen skypade vi med sebbe varför ingen aning? men kul var det ialf. även denna kväll slutade med soffläge framför never back down 2 (ni har väll inte missat 1:an? GRYM, även denna 2:a utspelar sig innan 1:an om jag inte fattade helt fel, och de gör väll aldrig jag?)

Inga kommentarer: