söndag 7 augusti 2011

last night



 (& nej de pussas förhoppningsvis inte så där i vanliga fall, hahaha)
(ja, albert hukar sig till min nivå)


Igår gick vi hem till ida och johan och babblade av oss lite och hällde i oss några öl sen gick vi vidare till mörners och åt mat och myste (hade även mamma på samma ställe, så jag kunde känna mig trygg, hahaha) sen stack vi och bowlade, alltså jag låg typ etta eller hade antingen albert eller johan tätt bakom eller framför mig, sen börjar alla få super krafter eller så tappade jag mina, för jag kom sist? asså jag söööög, ah fyfan, och albert säger att jag är sjukt dålig förlorare? vi satte oss ialf som fyra dårar på varsin spelmaskin och den enda som går back är jag? alla andra går + - 0? hur lyckas man, haha. sen tar min magvärk över så jag fick albert att skippa taxi och ta buss, inte jätte poppis men sparade 170 kr.. men va ialf en jätte trevlig kväll :)

Inga kommentarer: