onsdag 1 oktober 2008

en helt vanlig onsdag


jo, skulle nog tippa på att det var en helt vanlig onsdag, bara att vi fick sluta 45 minuter tidigare. (det brukar löna sig att vara en pluggis på vissa lektioner) haha. och kändes skönt att för en gång, gå i från lektionen och förstå vad man hållt på med.

vandrade till stan med jimmy och ida i regnet, så jimmy var snäll och lånade ut sin mössa till mig, naaw. skulle hitta en present till hans tjej som fyller år. sen fick det även bli lite inköp för min del, kan fan inte hålla mig när jag är på stan, illa.. så inhandlade en tröja, ett skärp, två örhänger, choklad och hårfärg. och sen fick det bli ett stopp på mcdonalds, haha.


& snart kommer jimmy och niclas till mig, och sen kommer mamma, lillebror och storebror, så blir det tårta och pizza. och sen på fredag blir det riktiga firandet för lillskiten, med ännu mera tårta ;D

Inga kommentarer: