torsdag 30 oktober 2008

kallt!

Efter att ha lagat mat och va stressad till tusen, så sprang jag ut till bussen i spö regn. och missade den precis, så himla typiskt mig, nää det är fan i mig inte typiskt mig jag har aldrig missat en bussjäkel, inte när jag ska till skolan eller jobbet, endast på hem vägen. men usch så retligt, eftersom niclas inte har någon bil och ingen annan jäkel var hemma. men fick ringa till mamma så fick hon skjutsa mig, tacktacktack!

hamnade sen på jobbet, var i början inte sugen för fem öre att jobba, men det funkade kanon, kul folk och lite att göra hela tiden så tiden sprang iväg. stod sen ute i regn/snön och frös arslet av mig, inte fan trodde jag att de va så kallt ute om kvällarna, usch! och sen inne i stan höll jag på att dö, kan ingen buss matcha min eller? gaah.

hade ialf en snäll bror sen som cyklade och hämtade mig vid räknestickan och så försökte vi komma framåt med mammas halv dåliga däck, haha. men tack ialf, och nu sitter jag här ny duschad och fryser arslet av mig.

och kommer även få sova själv i natt, usch och fy på allt!

Inga kommentarer: