onsdag 22 oktober 2008

Onsdag


En kort och lugn skol dag idag, och ett IG på det (mitt andra i världshistorien) om man endast räknar med prov. men jag orkar inte bry mig så mycket, är inte den som börjar stor tjuta för att man inte är bäst i klassen som vissa andra.


blev sen att hoppa på bussen, kissnödig som satan! sprang hem till niclas och fikade på en massa kakor. blev sen att gosa in sig i täcket och somna i någon timme, sååå himla skönt.


sen blev det att ta lite ruliga höst kort med massa lööv haha, sen blev det att köpa på sig lite dricka, ostbågar och snickers och åka hem och glo tv. och nu väntas det bara på att bonde söker fry och oskyldigt dömd ska börja :)


en annan sak jag blev helt kli i fingrarna på, var att jag kom på att jag vill ha en häst, haha. jo jag har alltid älskat hästar, rida och hålla på med dem. men min mamma tyckte fortfarande inte att hon skulle betala det åt mig. så får hoppas på att johanna behöver hjälp när hon köper in en massa hästar, ja menar hon har redan nu 5 egna, plus hennes mammas och alla andras. så det ska nog gå att ordna :)


har även tittat på lägenheter, muuums säger jag bara, och pressar niclas hela tiden på hans jäkla jobbsökande, och dödar snart alla företag hur fan kan en person som nyss gått ut skolan ha erfarenhet på 5 år? nää precis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha undra vem som gråter för ig ;)? haha.