torsdag 16 oktober 2008

Grattis mamma


Jo får ta och säga Grattis till min mamma som fyller 41 år idag :)

av mig och niclas fick hon ett vinställ som säger till hur mycket vin det finns kvar i en box, hur mycket varje person har druckit, hur mycket som gått åt under helgen osv :)

sen fick hon även en mys kväll med mig ikväll framför mamma mia och massa massa toblerone :) så det blir mys, med massa god mat innan och så. sånna dagar behöver man ju också.


för att sen tagga inför lördag, typ 13 tjejer med en massa spel och dricka och det kan ju inte sluta värre än att alla springer runt nakna skriker och dansar på bord, right? :)


nä nu ska jag sluta drömma mig bort här och skynda mig till bussen för att av verka några timmar i skolan bland prov och redovisningar, mhm läängtar ..



Inga kommentarer: