söndag 12 oktober 2008

Helgen i kort

Efter skolan blev det att dra sig till rece, där det blev en 30 minuters pratstund med mackan, jag bär på hemligheter, haha :) du är ju nästan för go.

tog sen bussen till motala, där jag hamnade i soffan bland två grabbar och kollade på bilar, haha, lagom roande. sen blev det massage och film för hela slanten, 6;dagen den dög. sen gick vi ut och åt, jag, pappa, anna, lina och amanda. och sen hamnade vi framför tv;n.

vaknade upp på lördagen vid 3, sådär lagom pigg? (pöööh) drog på sig kläderna och for i väg till strängnäs, fanns inte många ord att sägas i bilen, glömde bort hur man pratade. blev att börja jobba på en gång, och jag kom i samma vagn som lina, churros ;D haha. kan ju bara sluta med hala golv ;)
& sen hände det något oerhört fruktasvärt som sedan slutade någorlunda bra, om man ens får använda det ordet. hoppas du kommer att klara det, be strong ..

väl hemma tog jag en häääärlig och efterlängtad dusch, och sen slängde på mig lite kläder och drog iväg till wenkan m. grabbarna grus, men varade bara där i några få 20 minuter, tills jag fick skjuts hem av hägg, tack! (med den hängiga kroppen och tomma magen) slutar inget bra.

Inga kommentarer: