torsdag 30 oktober 2008

Torsdag


hjälp! dagarna bara springer ju iväg, snart börjar en ny skol vecka fullt med en massa prov och skit ;/ usch .. men får tänka positivt här, några dagar finns det ialf kvar att hitta på lite bus på.

idag har det blivit ligga i sängen dag med frukost och en massa godis framför barnprogram. och snart ska jag åka iväg och jobba 16.00-20.30. men det funkar ju det med.

& imorgon blir det att ta kort på sofia och emma ute på deras land vid sjön osv :) finfint. sen ska jag släpa med mig sofia och min lillebror till norrköping för jag behöver se lite annat än linköping vareviga dag. nu när man endå är ledig : ) tror till och med att jag ska börja köpa lite julklappar haha .. (yes, jag är en planerare)

Lördag & söndag blir det jobb och även kanske klämma in en fest någon kväll? we will se ..

Inga kommentarer: