måndag 27 oktober 2008

hurrej!


mjo, Sofia räddade mig där på kvällskvisten när jag var nära på att gå under av rastlöshet. så blev att sätta på sig ytterkläderna och gå och möta henne för en promenix. Blev att uppdatera händelserna dem senaste dagarna, och dem kommande dagarna :) fast att det bara varade en stund så var det välbehövd <3

mötte sen upp niclas för att sitta och nerda i ett svettigt rum med albert och niclas. och efter ett evigt tjatande om mat, fick man äntligen slänga i sig lite pizza. cyklade sen hem till mig med en ond stjärt (gör ap ont att sitta på pakethållaren) där hamnade vi framför tv;n och typ somnade om jag minns rätt, haha..

och vad händs idag då, en måndag utan skolan! wiie. . nä jag gissar på en slapp dag, om man inte får för sig att åka på något äventyr.

Inga kommentarer: