söndag 26 oktober 2008

Söndag

Jag märker inte ens att dagarna rinner iväg, vart dem tar vägen och vad ja gör av dem .. men har ialf jobbat torsdag, fredag, lördag.

och på fredags kvällen blev det att köpa på sig mcdonalds eftersom niclas bara inte orkade åka förbi subway, landade ialf hos arvid bland lite folk. vilket inte varade så länge, för det var föör tråkigt för min del, åkte hem och såg på film istället :)

Lördagen började med jobb, då det var ap mycket folk hela hela tiden, och mina ögon slog nästan omkull. efter en cheese i magen hoppade jag på bussen och åkte hem, slocknade direkt. sen kom albert och niclas, och det blev tv koll och sen köpa på sig godis. (undra vilket humör alla var på? alla ville typ slå ihjäl varandra och aldrig mer ses) hahaha..

och nu sitter jag här en tidig jääkla söndag, väntar på att mamma ska göra frukost (när var det senast? & överhuvud taget hela familjen Gäfvert åt frukost tillsammans?) men det blir ju mis. sen ska mamma och jag åka in till ikano, för hon har fått pengar av morfar, haha. så hon ville shoppa loss. får se hur mycket det kliar i mina fingrar :)

sen får jag hoppas att sofia har stund att ses en stund och ta en liten promenix :)

Inga kommentarer: