onsdag 22 oktober 2008

jag vill, jag ska!


Har ni någon gång dampat ihjäl på en unge enbart för att den lägger sig ner på golvet och skriker och slåss bara för att den inte får som den vill?

jag har och jag har alltid varit den personen, minns när min lillasyster var liten & när jag träffade henne, hon skulle alltid få som hon ville, äta som hon ville, säga va hon ville, leka när och vart hon ville, ha allt och titta på vad hon vill, inte gå ur duschen osv osv osv .. man fick råå damp och höll på att dö.

men vet ni, jag är precis lika dan! haha, fast till en viss gräns, lägger mig inte direkt ner och tjuter för att jag inte får mjölken före alla andra, (kanske för att jag växt upp lite?) men jag ska bestämma mat, välja tv kanal, och har jag bestämt mig för något kan inget/ingen ändra på det. det går alltid igenom, vare sig någon säger tvär nej, men tjat och lite små trix går allt igenom :)

fast att jag har en pojkvän som ska få allt på hans vis och få allt betjänat så lyckas jag ganska bra endå, 'hot' och lite snälla ord funkar alltid. fast att han alltid ska se afv, cops osv och mina program som the hills och barnprogram är samtidigt så lyckas jag alltid se mina program, och få välja smak på chips, och vart vi ska åka och göra, hhahahaha.. (naw ibland tycker jag faktiskt lite synd om dig ;)

Inga kommentarer: