fredag 3 oktober 2008

ohjää

Jo farmor, farfar, alex, stoffe och niclas kom och åt smörgåstårta och fikade igår, blev en massa prat. sen blev det att göra iordning sig och åka till sofia, och förfesta med henne och jenny. haha ..

sen blev det typ springtävling till bussen, trodde vi hade missat den, så vi bestämde oss för att gå men då kommer bussen så det var bara att löpa. fiiiifan så jobbigt.

väl på stan mötte jag erik, sen blev det akut kissnödig (det är vidrigt) och fick även denna gång busschaufören att ropa ut när vi skulle av, fast fick inte med mitt namn, hahaha. blev kisstävling i diket, sång och dans på vägen, 'akkkkkktaaa det kommer en bil' (ja om typ 4 min ja)

väl hos rinnesjö blev det dans, sång, frysa häcken av sig och prata av sig. men blev så sjukt trött framåt kvällen så niclas och alex kom och hämtade mig, tacktack. (jo kvällen var bättre än att sitta hemma)

nu har jag vart vaken sen 8, och är inte ens trött, så kanske var bra att jag åkte hem tidigt, haha. ska ialf få i mig något och äta och sen dra iväg till jobbet, och sen kanske man går påt igen, fest ikväll igen? nja, mjo det återstår att se. (bilder från kvällen kan kommas att dyka upp inom kort)

Inga kommentarer: