onsdag 1 oktober 2008

kvällen

Jo niclas och jimmy kom till mig, väckte mig eftersom jag hade sommat till filmen adrift (kanske för den är så dålig att den blir lite bra, haha) men att vi fortsatte se klart den, och sen blev vi sugna på att se filmen mirrors.

jag fick inga sådana där känslor när man nästan 'bajsar på sig' och måste sätta händerna för ögonen, nae, tänkte mig mer in i hans situation, 'shiiiiiet jag skulle ha bajsat på mig, jag skulle fan inte gått dig, lalalala'. men den döög, om man säger så.

sen blev det hawaii med kebabsås, mmmh! och sen fika m. tårta framför idol, oskyldigt dömd och sen generation fettma, (vidrigt!) skulle ha blivit lite monopol på de, men det vet vi ju alla hur det slutar, skulle ha suttit kvar med de tills morgonen, så får ta det en annan kväll, haha.

Inga kommentarer: