måndag 27 oktober 2008

trötter ..

Jag tror jag har smittat av mig, jag har alltid varit den där sääälen som gått och lagt mig direkt efter skolan och sovit, ska 'vi' ha film mys somnar jag, om vi bara 'är' så somnar jag, ja blir något tråkigt så blundar jag bara lite och vips så somnar jag. 'det är underbart' haha.

kanske bara för att jag inte sover överdrivet länge på mornarna. men jag sover endå 8 timmar och det är väll normalt och typ det man ska göra? men en liten power nap här och där under dagen skadar ju inte .. men nu var det ett tag sen jag var den där trötta sälen..

tror jag har smittat av mig på min älskling, han är uppe hur länge som helst om nätterna om man jämför med mig, han sover sjukt länge om dagarna, och nu sover han typ hela dagarna lite då och då. inte konstigt att kan lägger sig så sent kanske?
men grrrrrr, va tråkigt det är när han bara ska sova 'vila ögonen' hela tiden, så börjar kanske förstå lite hur han har kännt sig! :D haha.. men det är ju skillnad på vem och vem som sover, 'säälen du är söt när du sover.' 'ja men ponkie du är sjuuukt tråkig när du sover'

morr!

Inga kommentarer: