tisdag 28 oktober 2008

Tisdag

Jo nu har jag och älsklingen legat och degat i sängen allt för länge, blev frukost på sängen för hans del, sen blev de svensson svensson och något avsnitt av höök.

och nu har hans precis åkt hem, och jag träffar inte han förns på onsdag kväll eller torsdag ;/. och jag ska snart klä på mig lite och packa för att sen bege mig till pappa. och sen på onsdag drar jag ju till Stockholm med Anna och Lina :)

Och vad som händer hos pappa är ju den eviga frågan, ska man ta och floata, bubbla, tjocka sig med pizza, slänga sig framför en film eller bara va? allt slutar ialf med en lugn dag, oftast .. vilket känns som jag har fått för mycket av dem senste dagarna. jag behöver fart och fläkt ..

eller varför inte åka och ta några najsiga bilder vid varamon eller omberg? ..

(nog spekuletar om denna dag)

Inga kommentarer: