torsdag 13 maj 2010

DU ÄR SÅ NATURLIG SOM MAN BARA KAN BLI


efter att en hägg har tjatat om platå och jag försökte
få med mig något fruntimmer med ut gick det käpprätt
åt helvete, alla satt liksom jag i mjukiskläder framför tvn.
så jag ställde om humöret igen.

satte mig och målade om naglarna, tänder ljus, repris av
anna anka söker assistent och nu lyxfällan, varvat med att
diska och städa i garderoberna och sovrummet.

& visst känns de bra sen när det tråkiga är över och det
blir fint? ska jag berätta en hemlis som de flesta tycker
är stört, HAHA fast helt normalt. varje gång jag tvättat,
(2 ggr i månaden?) viker jag om ALLT i garderoben,


t-shirt kant ska ligga mot t-shirt kant, trosor ska vikas,
kalsonger, strumpor, linnen, jeans allt! hatar när det
bara kastas in och är stökigt. till svar får man, kolla
min garderob jag slänger in allt. HAHA finns en hel
drös med folk jag kommer hem och viker om i garderoben
hos, det är ju kuuuuuuuuuuuul.

1 kommentar:

Malin Krantz sa...

du kan ju alltid komma till mig och glo på film! :)