tisdag 11 maj 2010

KAN VI TA EN TILL OMGÅNG REDAN NU?


idag var näst sista dagen på praktiken och definitivt
SISTA dagen vi gick till kl 18, hujeda mig! iofs var
dagen rätt kul och varierande men ögonen ville
stängas igen ett x antal gånger, sjukt trött!

kom hem gjorde ugnspannkaka, duktig tjej som
inte sätter sig och tar en macka istället för mat.
(mamma och älskling, nu är ni stolta va, haha)

nu har jag precis suttit ute på balkongen och slängt
iväg några ord till två fånar till den ena som stod
upp och den andra satt och dunka på en bil vid
namnet olla blå? ja varför inte, nu ska jag vara
duktig och städa lite till och diska upp berget.

ska försöka vara vaken när min snutt kommer hem
halv 12, går ju som sagt bara till kl 2 imorgon! och
ser ju knappt min sötnos något när jag sover påkvällen
och han är i sov koma på morgonen, puhuuuuu :(

1 kommentar:

Idaa sa...

Jippi sista dagen är här :D