torsdag 13 maj 2010

JÄVLIGT JÄVLIGT GLAD, TYP ÖVER JÄVLIGT GLAD!


igår var det ju som sagt sista dagen på praktiken,
köpte med oss en stor prinsess tårta, så snälla som vi är!

& med oss därifrån fick vi varsitt naglack, lipgloss, mascara
och presentkort 200 kr, + ett STORT FETT MVG VAR!

mötte sen upp sofia och tog en fika på espresso house,
det är dina öron som tar emot mina ord som bäst.

åkte sen hem till mamma hämtade bilen, hem hit
hämtade neo och mötte upp sofia och fredrik och
begav oss ut på landet där de blev hjulning, stå på
händer, maraton, grilla, kort spel och MOBIL spel.

sen bröt helvetet lös, började spö regna, åska, blixtra,
och mitt i allt går strömmen blir kol svart i stugan,
sitter och tjuter som ett litet barn och tänker bara på
att jag ska åka hem helt ensam kommer dö på vägen
hem, någon äcklig mördare kommer ta mig ..

då är det jävligt tur att man har en sötnos som kör
hela vägen fram och "kör med mig hem" fast han var
50-100 m framför mig hela tiden satt jag och tjöt som
en gris i bilen, (som om det underlättar körningen)
sjukt läskigt, fy farao.

Inga kommentarer: