tisdag 25 maj 2010

DU ÄR SOM DEN DÄR ANDRA HALVAN JAG ALDRIG UPPLEVT


mötte upp sofia på hennes skola, hamnade i aulan
där vi var tvugna glo på ett x antal tjejer som dansade
till grease, elvis? älskar det där när alla inte kan och
bara tittar på varandra, höhöhö.

vandrade sen in till staden och satte oss på chicolatta
och åt och myste och ventilerade av oss, finns ingen som
tar så väl hand om mina ord sin dina öron, ljuvligt.
där har vi en man kan säga ALLT till, där har vi en

vän som VÅGAR säga emot, där har vi en vän som
är ÄRLIG, där har vi en vän som UPPSKATTAR den
man är, där har vi en vän som är en EVIG vän.

bland allt jävla skitsnack bakom ryggar och tjejer som
inte vågar reda ut saker och istället virar in sig ännu
mer i trubbel. (hur ska man kunna vara vän med någon
som inte kan vara ärlig, som inte vågar säga sanningen?)
jag säger bara tjejer tjejer, önskar jag hade en kuk!

hamnade sen på cafe leo med en gratis latte, TACK :D
där virvlande orden, meningarna runt i ännu ett rum.
sen var kissblåsan så full att jag nästan svämmade över
i munnen då är det illa, fick gå och knipa mig hela vägen hem.
hahaha, om man skulle få sig lite mat i magen kaanske.

Inga kommentarer: