söndag 23 maj 2010

EN AVKLARAD HELG SOM TYP SUG OCH SVÄLJ


i fredags blev det god mat här hemma med krullet och albert.
blev även att se världens wierdaste äckligaste film,
The Human Centipede. de sätter ihop tre människor
till en "tusenfoting" drar ut tänderna en efter en,
andra personen har sin mun opererad runt killen
anus och tredje personen lika så. det den första
personen äter, bajsar den ut och ger till den tredje
osv. fyyyyiiifaaaaaan, det kapar även ledbanden så
de endast kan krypa, pöööhöööö. de är ju så ni måste se den.

lördags blev det första "riktiga" jobbdagen, 11-16 gick galant.
satte mig sen vid gyllen cafeet med häggen och albert en stund
sen blev det att inhandla mat till tacos laga den och sen gick
vi ner till ån och satte oss och tittade på katedral som sprang
förbi i sina fina balklänningar, hah. sen for vi in till staden och
satte oss på 55:an och myste, hah.

& idag vaknade jag upp med världens illamående, for på balträning
vid 1, och fyifan så kvavt och äckligt varmt det var där inne, klibbade
på hela kroppen, vidrigt. åkte sen till donken och försökte få i sig lite
mat, gick sådär. sen blev det jobb 16-20 fick sluta en timme tidigare, sköni.

nu sitter jag här med min gosehund och myser, han är ny duschad och
busar för fulla muggar, och jag hatar denna vecka då min sötnos jobbar
natt. pöööhöö.

Inga kommentarer: