tisdag 4 maj 2010

DU FÅR MITT HUMÖR ATT VÄXLA PÅ MINDRE EN ÄN ÅTTONDELSSEKUND


myste ner mig i MITT täcke (jojustde, det som är här hemma är också mitt:P)
i mammas soffa och drack varm oboy framför desperata hemmafruar och cougar town.
medans den lilla parveln sprang ute, runt runt runt på tomten, så mycket liv i en så
liten kropp :)

kröp sen ner i MIN säng och värmde upp den helt själv, för ovanlighetens skull
låg neo i min säng hela natten (han brukar tycka de blir för varmt efter 5 min)
men där låg han, men inte tyst och stilla vaknade flera gånger utav att det var
ett förskräckligt pippippippippip ljud, efter 5 gången öppnade jag ögonen av
att johan skrek NEEEEOOO! jo då hade den lilla råttan bitit sönder ett gosedjur
och hade pip"brickan" i mellan tänderna, förstås jätte kul, fyfan.

förstår mig inte på den där lilla, får han en ny leksak så kämpar han med hela
sitt liv för att den ska gå sönder, i tusen bitar, gosedjur med vadd i är hopplösa,
gummileksaker är lika med en miljard bitar på mattan, ja det är ju tur att beach
bollarna håller :P hahahahah

Inga kommentarer: