torsdag 13 maj 2010

JAG HATAR MITT HUMÖR, DET ÄR SOM EN GUBBE I HUVUDET


fick hem studentklänningen igen som jag bytte
från m till s, stl m trillade av min nakna kropp
och stl s var jag alldeles för fet för, hur är det
möjligt när det ska skilja 1 cm? hm..

åkte då till stan med min älskling, som självklart
var stängt, så då begav vi oss till ikano och provade
klänningar hit och dit, fanns fan inget snyggt, alla
var äckligt långa, såg ut som en pigme eller så satt
de åt helvete. ja det är ju jävligt tur att man börjar
glad och slutar sur som en citron, och sen blir min
sötnos tjurig så in i bara för att han inte få ta genvägen
ut från IKEA, för mig? ja gå varandra på nerverna var
det ja.

men jag blir galen då ingen studentklänning har man,
det fittiga lilla äckliga löshåret som är beställt får man
inte något mail om och kuk enda in i rövhålet på de ja.

sen att man avslutar en koversation med HÖRS HEJ,
kan också ta sig i röven, iiddddiiioooot. nu ska ja försöka
tjata med mig någon till norrköping imorgon, för de orkar
inte albert johansson med nejnejnejnejnejnejnejnejnejnej.
sen ska ja fortsätta tjura också för vädret tillåter ju inget annat!!!!

(jag får ju inte skriva att jag är kär på min blogg för sofia,
för hon blir så grinig då, så nu välkomnar jag min andra sida)

Inga kommentarer: