onsdag 5 maj 2010

JAG FÅR BÖRJA SÄLJA MIG SJÄLV FÖR ATT KOMMA NÅGON VART


praktik i tre timmar och jag tror jag är överlycklig,
en mindre lycklig ida kom in och faila på teorin,
men det är bara påt igen, jag menar jag klarade
de på fjärde gången och inte fan trodde jag att
jag skulle vara sämst av de alla, HAHA!

satte oss ialf på mocca och fick mig någon märklig
blandning av vanilla och choklad, + världens kaloribomb
till tjugotvåliter socker i en muffins, påbörjade även vår
årsredovisning i UF, duktiga små tjejer vi är :)

fick även med mig två par skor, skulle egentligen bara
ha två, men va fan det går ju åt. + Idas tjat på att hon
inte har något jobb, evigt tjat, så GE HENNE NÅGOT! :P

nu ska jag ialf hämta sofia på stan sen ska vi MYSA!
om inte sex på toan så kanske en mysstund vid vattnet.

2 kommentarer:

ida sa...

Jaaa snälla ge mig ett jobb!;)

Louise Helander sa...

hahahaha, ebbas blommor killen ringer nog :P eller CITY, hahaa. så får du ge mig feta rabatter, HAHAHA