söndag 30 maj 2010

GOLDEN WAFFEL STOCKHOLM BARKABY MASKINEXPO


tillbringade min onsdag till lördag i stockholm, barkaby, maskinexpo.
åkte ner med matilda, philip och ida. väl i stockholm virrar vi bort oss,
fast egentligen vi åkte helt fel väg men endå så rätt. vi får helt olika
vägbeskrivningar av en drös med folk. ringer ett samtal där vi ska åka
mot oslo, tensta, rinkeby, vafan vi har inte sett en enda skylt om det.
vi kommer till ett naturreservat/golfbana, haha men titt så rätt vi
kom endå, vi var bara bakom hela skiten.

bodde på vandrarhem där gubben som ägde de var stördare än stördast.
kvällarna myste vi till det med festival, melon, yoggi, baguetter och röra.

dagarna tillbringades i korverian med jennie och johanna. och serveringen
med att springa bland alla bord och få en drös komplimanger och raggnings
repliker av ett x antal gubbar och grabbar. efter ett tag blir man rätt trött
på att höra " vet du om jag var 20 år yngre, då skulle du hångla med mig?
jaaaa hur visste du det, ja du är inte den enda" " jag skulle lämna min fru
för dig", "åker ni med till åland, ringer och bokar nu" "vart ska du ikväll då?"
"ska du bort till min husvagn sen?" "fan så söt du är", "kan du inte kräla
dig över bordet och skaka på tuttarna", "jag håller kvar den här så du kommer
tillbaka senare med en lapp med ditt nummer", "här varsågod mitt nummer"
"gapa större, du kan väll få in mer en så, du är väll van" åhherremingud.
& inte nog med de så blir jennie och jag filmade av ett par killar vad vi än gör.

ja vad ska man säga, när vi skulle packa ihop allt sista dagen trodde jag att jag
skulle dö, kunde inte röra mina lår det gjorde så fruktansvärt äckligt ont.
kan knappt gå normalt, antingen ser de ut som jag är en kärring, höggravid,
eller skitit på mig. jag är ialf jävligt glad att jag är hemma nu sova i sin egen
säng och mysa med min älskling och bebis.

1 kommentar:

https://sextoysonlinestore.com sa...

Billiga sexleksaker intimleksaker.com
Anal dildo intimleksaker.com
Kamagra intimleksaker.com
Sexleksaker intimleksaker.se
sexshop intimleksaker.com
sex toys intimleksaker.com
sex shop intimleksaker.com
Herbal medicines naturalpharmacy.eu