söndag 9 maj 2010

OM DET BARA FANNS TILLRÄCKLIGT MÅNGA ORD



om det är någon jag ska behöva skrika på resten utav livet, väljer jag dig.
om det är någon jag ska behöva vakna upp med varje morgon, väljer jag dig.
om det är någon jag ska behöva skratta med resten utav livet, väljer jag dig.
om det är någon jag ska behöva tjura på vareviga dag, väljer jag dig.

& det är inte för att jag behöver eller måste, det är för att jag VILL.
det är för att jag vill skrika, gråta, sura, skratta, le tillsammans med dig,

jag har aldrig kännt sådan kärlek, sådan närhet som jag känner tillsammans
med dig, det finns ingen som får mig att le och skratta så fånigt som när jag
är tillsammans med dig, det finns inga ord, finns inga meningar, finns inget
som går att beskriva min kärlek till dig, hur tönigt och fånigt det här än är,
så älskar jag dig utav hela mitt hjärta, min älskling, min man, mitt allt <3
ässling, gurkan, tjocka korven, tjorven, snutten, hjärtat, loverboy, mhm du är kärlek du.

Inga kommentarer: